On se ihanaa, kun on todella odottanut jotain, ja sitten sen saa. Ja kohta minä olen kysymässä, miten se vain aina on niin, etä uusiin, hienoihin asiohin aina kyllästyy. Ja nyt kun kyseessä ovat ihka ensimmäiset silmälasini (ihQuU!), todennäköisesti vain alan valittamaan, kuinka itaraaa puuhaa niiden peseminen, oikominen, optikolla korjattavana (no ei, kaikki muu vain hajoaa käsiin) käyttäminen yms. on. (Olen kohdannut mysterin; Miten kaikki voi hajota yhden ihmisen käsissä? (Kuulostaapa syvälliseltä) Miten joku voi olla niin tumpelo, ettei saa mitään pidettyä ehjänä? Paineet ovat tietenkin kauheat, kun aina miettii, mitä pirussa nyt on rikkonut, ja kuinka kallis se oli.)

Nojoo, tänään minä julistin halleluujaa inspiroituneena diakoniatilaisuudesta, jossa kävin eilen. Onhan se ihanaa, kun levitämme uskoamme, rakkauttamme ja apuamme kaikkialle maailmaan! (Uskonnosta puhuminen  on tyhmää, ikinä ei tiedä, ketä loukkaa...) Tosin minä taidan olla hiukan skeptinen joidenkin asioiden suhteen.

Tuli vielä mieleen, että minulla tuli joskus aikaisemmin mieleen, että jos saatananpalvopoja vaittää, ettei usko Jumalaan, niin miten hän voi väittää kuitenkin uskovansa Perkeleeseen?  Koska nämä kaksi ´´henkilöähän`` ovat samassa tarinassa, ei minun mielestäni toista voi vain mitätoidä, ja sanoa uskovansa toiseen. On se hassua, mitä se uskonta saa joskus aikaan. Tosin termi `saatananpalvoja´ alkuperä hän on sitten minulle hämärän peitossa (voihan se kyllä olla, että se on vain muinaisten intokristittyjen termi erilaisille tyypeille, jotka eivät uskonet samoin) , niin että tiedähäntä, mitä nämä niin sanotut ´´saatananpalvojat`` sanovat saamastaan termistä. "Minen usko koko roskaan...(Jumalaan, paholaiseen, ihmeisiin...)"
Mahdollisimman epäselvää... Minusta tuntuu, ettei pointtini tullut kunnolla esille ja kaikkea muutakin teoriaa tuli vaisteltyä, mutta no niin, minusta alkaa tuntua, että olen ylittänyt järkevän kirjoittamisen rajan (ja oman kykyni, älykkyyteni, ja tänne tulee joku fanaatikko seuraavaksi aukomaan päätään), mutta annan ajatusten virtani nyt kuitenkin luettavaksi.
Poistan koko roskan, jos huonosti käy.