Minulla väsyttää. Meinaan lähestulkoon pyörtyä. Tai nukahtaa näppikselle. Kävin tänään pikku reissun naapuri kaupungissa. Matka oli vähän päälle 100 km. Huomenna uudestaan. Mutta se on vielä turhempi reissu. Tai ainakin se tuntuu siltä. Minua kun ei varsinaisesti tarvita siellä. Mutta ei se mitään, minulle siitä maksetaan.

Minula oli muuten toissa päivänä syntymä päivä. Koska olen iältäni melkoisen nuori, saan periaattessa vielä lahjoja vanhemmiltani. Mutta nyt he eivät antaneet oikeastan mitään. Sillä he maksoivat housut, jotka satuin löytämään eilen. Olivat hurjan kalliit, peräti 40e. Ja no, eikö housut pitäisi saada muutenkin kuin syntymä päivänään? Varsinkin, kun minulla on täläin hetkellä oikeastaan vain 3 kolmet ehjät housut, yhdet ovat muuten ohuet jumppahousut. Mutta ei, ei sitä voi tyttölapselle mitään antaa. Itselle kun pitää ostaa niin kamalasti kaikkea turhaa (siis kaikkien muiden).