Minua ärsytää suunnattomasti, kun tökerön kuuloinen puhekieli tungetaan tekstiin. Minua masentaa suunnattomasti, jos tuotan toiselle ihmiselle pahaa oloa. Minusta on ihanaa, jos joku kiva ihminen on ihastunut minuun. Minusta ei ole ihanaa, jos en ole ihastunut johonkuhun ihanaan ihmiseen. Minusta on kamalaa, että jotkut ihmiset tulevat hakatuksi läheistensä toimesta. Minua turhauttaa, että vaikka erityisen paha maailma ei olekaan koskettanut minua, se vaikuttaa minuun muiden ihmisten kautta.

Kuka muistaa kuinka onnellista aikaa lapsuus oli? Silloin jokaisella puulla oli oma persoonansa ja elämänsä, koko luonto kuunteli yksin puheluasi. Et ollut koskaan yksin, koska maahiset, keijut ja mennikäiset tarkkailivat sinua herkeämättä koko ajan. Suurin murheesi oli, että naapurin kakara oli vienyt hiekkalaatikoltasi yhden hiekkakakkumotin.

Minulla taisi käydä hyvä mäihä.