Niin juuri. Tottakai! Olin kirjoittanut pitkät päkät ja sitten vahingossa kolautan jotain nappia pikkuveljen kinuamassa erikoishiiressä ja koko teksti ment. Ärh.

Nyt on siten sellainen olo, että ei voisi vähempää kiinnostasa kirjoittaminen. Muutenkin tämän huoneen lämpötilä alkaa hipoa taas sellaisia lukemia että...

Tummasuklaa (70%) ei ole hyvää. Se maistuu todella kitkerältä, vai miten sitä nyt kuvailisi. Leipomisessa se kuiteski on huippua. Parasta. Makuasia; siitä ei voi kiistellä.

Niin ja Sinä. Tiedät kyllä että tarkoitan sinua. Älä ala väittämään, että tumma suklaa on hyvää. Ehkä se sinusta on, mutta minusta ei. Se on makuasia.

Huomenna pitäisi ihan oikeasti mennä kouluun. Ei voi olla totta. Ei ihan oikeasti voi. Ei tunnu yhtään siltä, ett taas se alkaa. Se on tämän koulusystemin syytä, jota joudun toteuttamaan. Ei jännitä eikä mitään. Miksi pitäisi? Lausunossa(vastaa todistusta) minua kehutaan kuitenkin  ensikeväänä ja niin eespäin. Tylsä vuosi tulossa siltäosin. Ja hei! en minä ole mikään `minä olen niin hyvä, että...`- henkilö. Kerron vain hermojaraastavia tosiseikkoja. Tässä lausunossa ei koskaan ole mitään rakentavaa kritiikkiä. Se on siis muuten sanallinen. teille jotka ette ole asiasta selvilä. Onhan meille jokavuodelle numerotoikkaritkin, mutta ei me nähdä niitä vasta kuin ysin jouluna. Eikö ole surkeaa? Meille annetaan puolivuotta parantaa toikkaria! Jepjep...

Ja koska olen käynyt tänään jo treeneissä, kammennut itseni ylös sängystä sorkkaraudella ja nukunut kolme tuntia päkkäreitä, mutta päähän sattuu silti, en jaksa tarkistaa kirotusvihreitä.

Huomenna tilanneraporti epäonnistuneista lukujärjestuksistä ja muista.

Esiketselin tämän ja huomasin fonttikoon muuttuneen...? Ei se mittään.

PÄIVITYSTÄ: Eipäs mennäkkään huomenna kouluun shortseissa. Ihastuttava äitikkäni torpedoi suunnitelmani! Ei kuulemma ole säädyllistä tai kuulu etikettiin... Hmph! Saa ne opettajatkin kulkea niissä ihme koltuissaan.
Sitten miettimään, että mitä minä laitan päälle. Olisikohan kaupat vielä auki? Ehkä ei. mutta meibii jokku marketit... Saattaa tulla tarvetta...*Silmät vaarallisesti viiruina*