Juu-u, en kuollutkaan tänään lavalle, vaikka luulin niin. Jokaisen tulee esiintyä kerran elämässään afro päässä pahisnaurua hohottaen.

Tänään juuri tähän aikaan on tämän kesän viimeinen mahdollisuus kuunnella oikeasti radiota. Surullista. Musiikki välikoimani munimuotoisuuden luontainen lisääntyminen jakautumalla tyrehtyy. Hmmmm.... Minulle tuli hassu olo. Miksi ihminen jää koukkuun? Musiikkiin tai muuhun sellaiseen. Tuntuu vain hieman tyhmältä, kun haluaa väkisellä kuunnella. Mmmmjjooo. Ei toki, ei minulla varmastikaan väsytä! Ei, ei. Tullut taas nukuttua ruhtinaallisesti joka yö.

Päätösten vatvominen päässä aiheuttaa päänsärkyä ja unettomuutta. Minun t'ytyy tehdä päätös harrastuksen lopettamisesta. Ei sinällänsä iso juttu, mutta harrastus on ollut melko läheinen minulle puolet elämästäni. En vain  jaksa enään, mutta tunnollisenä ihmisenä en vain raaskisi lopettaa. Täytyy varmaankin pyytää jotakuta uhkaamaan minua viikatteella jollen lopeta.

Ajattelin, että voisin tehdä tänne jonkun kivan osion valokuville. Niitä kun alkaa olla jonkun verran. Sitä paitsi Espanjan maaseudusta saa kivoja kuvia:)