Tänäänkin, kun minulla olisi ollut paljonkin kirjoitettavaa, pääsen vasta nyt sammumispisteessä koneelle. Miksikö? Koska minulla sattuu olemaan harvinaisen nörtti veli ja lammasmainen luonne. Nojaa, eikähän sitä tästä kohta piristytä. No niin, heti kun laittoi kunnon musiikkia:) (End of all hope)

Seuraavaksi mennään hankkimaan asua (uikkaria) välineurheilua harrastavalle ruummiilleni.( End of all hope)Nettikauppa on ystäväni. Samoin postimyynti.

Olen muuten kuullut sellaisesta kun omantunnosta. Kun tapasin sen viimeksi tässä vähän aikaa sitten, se tuli paikalle myöhässä. Kaksi päivää. Se oli hassua, sen olisi pitänyt tulla paikalle nopeammin. Ymmärrän niitä, jotka kykenevät täysin (tai ainakin melkein) tunteettomaan toimintan (tai ainakin luulen). Tietenkin näin tämän ikäisenä kuvittelee kaikenlaista. Unohtakaa.(The phantom of the opera(?))

Huomasin muuten, että minussakin on empatiaa. Sitä vain ei koskaan ole tarpeeksi paljon, kun tämä kohde on paikalla (nii Hörhelö/Homekorva, kyllä mie sen viestin jälkeen;)) Ja huomasin senkin, että on julmaa laittaa joku uimaan puolikuntoisena. Onko kellään teistä tullut huonoa oloa, kun olette katsoneet jotakuta, jolla on selvästi paha olla? Minä olen, ja minulla tuli paha olo. Saattoi tietenkin vaikuttaa se, kuka tämä joku oli... (Beauty of the beast:...)

No nyt alkaa taas olla se aika päivästä, kun pikku tyttöjen pitää mennä nukkumaan. Mutta koska minä en ole aivan niin pieni, menen vasta hetken kuluttua.(Beauty of the beast:...)