Olen terve, mutta kouluun ei olut menemistä. Miksikö? en minätiedä. Äiti vaan tuli kysymään, että lähdenkö tänään kouluun ja minä olin että en minä tiedä, ja sitten sain jäädä kotiin nukkumaan.

Oikeastaan olisi ollut ihan kiva mennä kouluun, kun olisin sanut kaverilta lainaan pari opusta joita jahtaan intohimoisesti. Muutenkin keskiviikkoisin on tekstiilitöitä. Teen muuten viimeksi mainitussa huparia:) Kun sovitin sitä viimetunnilla, se näytti frakilta. Opettaja käski leikata hiat irti... Että sen takia olisi ollut kiva päästä tekemään se loppuun, koska oli vähän semmoinen puhe, että syysloman jälkeen mennään köksään. Meillä on sama ope sitten köksässä ja tekstiilitöissä. Ja muutenkin syysloma on ensiviikolla. Koko viikko. Oi autuutta.

Minulla on tylsää, paitsi että kirjoitan tänne. Olin Yuotubessa (oli miten oli) etsimässä erinäisiä sarjan pätkiä, mutta juuri etsimääni ei löytynyt! Olen murheen murtama.
Lähden tästä googlettamaan omalla nimelläni...snif.