Hei, täällä on virerailtu jo yli tuhat kertaa. Tätä päivää olen odottanut...  :) Tämä on yksi virstanpylväs  logini historiassa.

On kuulkaas ollut rankkaa katsella tuttavan blogin kävijä laskuria, joka huitelee jossain kahdentuhannenviidensadan tietämillä..

No mutta, nyt voisin aloittaa uudelleen operaation-sivujen-linkityksen...

Kohta kerron miten se onnistui. Ehkä.  Mahdollisesti. Jossainvaiheessa. Mikäli en torpedoi liian pahasti tätä järjestelmää.

//: Ja hitot minä sitä saanut toimimaan!  Ja nyt on koneellakin aikaa olla vain puolituntia (armas harrastukseni kutsuu!). Tiedättekö, minulla ei huvita mennä uimaan. Siis, oikeesti, minulla väsyttää ja muutenkin se tuntuu ihan turhalta. No, miksi en lopeta? Koska siihen on koukussa. Siitä on riippuvainen, vaikkei siitä edes pidä. Tai oikeastaan on riippuvainen hyvän olon -tunteesta, joka siitä seuraa. Murrrr. Ei minun pikku bodyni jaksa sellaista harrastusta. No, kai se on taas pakko lähteä tästä hallille...