Aurinko paistaa, on suht lämmintä, ulkona päivettyisi (hyväksi tääläiselle vampyyrin naamalla), minä istun sisällä, koneella, kirjoitan koko ajan väärin palelevien sormien takia, haluaisin mennä ulos, jonkun kanssa, mutta olen täällä korvessa, yksin. No, on mulla tietenkin tää kone, jolla olen vain siitä syystä, että velipoika lähti kaverin kanssa niitten mökille.

Mutta no-jaa, nyt kun olen yksin kotona, voin kuunnella oikeen kunnolla lempimusiikkiani, joka vaatii kunnollista kuuluvuutta. Kun "fossiilit"(ei, oikeesti iskä ja äiti on ihan ok) on kotona ei oikeen kehtaa...:) Kun minä pääsen vauhtiin, bassot on niin kovalla, että taulut tippuu seiniltä (jos vähän liioitellaaan:))

Noh, enköhän minä pärjää...
Paitsi että huomenna pitää mennä kouluun.
Ei jaksa! En meinaa pysyä tolpillani vaikka nukun 12h. Sitäpaitsi olen melkein kipeä.
Mitenhän mahtaa sitten mennä fysiikan jakso....