Ha-haa! Laatikot ovat tuleet takaisin! Olen iloinen.
Korvissa soi, kun pitää pitää (tai pitää ja pitää) soittaa musiikkia kovalla. Olen alistettu pikkuveljen tahtoon. Eikö ole surkeaa? Ja joku voisi sanoa minua tempperamenttiseksi...

Noh, nyt on jo Tapanin päivä eli loma loppuu kohta. Negatiivista. Positiivista, sitä on vielä jäljellä. Ajattelin mennä ystäväni kanssa kaupungille hintojen romautuksen ensimmäisenä päivänä. Sieltä saattaisi löytyä jopa minun kokoisiani farmareita. Housupula, housupula...

Sain paljon joululahjoja, vaikkakaan en niin paljon kuin joskus, tai oikeastaan aina, ennen. Se ei haitannut. Olin tyytyväinen ja onnellinen. Sain kaikennäköistä: ompelukirjan, virkkausirjan, villasukkia (parasta!), suklaata, paljon kaikkea hassua, keltti symbolin.... paras lahja, tai ainakin se nauratti eniten, oli ystäväni antama pipo. Se oli hieno. En nyt kuvaile sitä, koska sitten minulta menee yllättämisen mahdolisuus ensimmäisenä koulupäivänä. Anteeksi kaikille muille jotka ette ole samassa koulussa minun kanssani... Ehkö kuulette siitä piposta vielä;)