Niin, tänään on ollut vähän huononpi päivä. Mutta eiliseen...

Meillä oli siis reeneissä vesipalloa.. Joku kyllä varmasti tietää millaista se on. Melkein kaikki on sallitua. Pelasimme tytöt vastaan pojat. Tyttöjä oli yksi vähemmän, joten pitkätukkaisin poika sai olla tyttö. ("..ja ***** on tyttö." Oli hauskaa)Minä vartoilin sitten aluksi omassa päädyssä vahtimassa ettei pallo pääse maaliin. Pääsi liian monesti. Toisella puliajalla vaihdoimme päätyjä, koska altaa toinen pääty on matalampi, helpompi hyökätä. Meidän tyttöjen pääty oli aluksi se matalampi. Siiihen toiseen puoliaikaan. Tällä kertaa meni kärkkymään palloa matalaan päätyyn. Kyllä minusta oli apua. Jonin verran. Saimme kaksi maalia! Pojat kaksitoista... Ehkä eniten minua huvitti jälkeempäin se, kun tein eräälle henkilölle piiiiiiitkät arvet rinnan päältä kyynärvarteen.(HOX, eräs henkilö. Tytöt tietävät tämän eron johonkin muuhun sanamuotoon) Minä en olin olevani oikein tunteeton. Ja olinkin. Vaikka uskon, etä hänellä sattui ja paljon. Tutut tietävät kynteni. Konkreettisesti.

Tänään olen tehnyt parhaan kaverini kanssa jäätelöä. Se ei ole vielä valmista... Katsoimme tässä äsken Kuninkaan paluuta, juuri siinä kohdassa, missä ne hyökkää Minas Tihriin (olimikäoli) ja ne lisäjoukot on tulee ekan kuvaan, niin kaverin kotoa soitetaan, että lähdetäämpä syömään! Niin kaverini sitten llhusti kotia, ja soittaa sitten ettei jaksakkaan lähteä kotiporukoiden kanssa syömään, joten tulee takaisin. Ja nyt seisoo selkäni takana.

Haihai, baibai.